Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с ръчната

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с ръчната

    Проблемът е следния, смених задни накладки и се получи следното: като карам и идва момент в който на задна лява спирачката започва да цвили много силно и нетърпимо в посока само направо. Съвсем лек завой и спира, само да докосна крачната или ръчната и цвиленето изчезва. Колелото не задържа грам и не мога да разбера какъв е проблема. Няма закономерност като дълго каране или топло и студено просто когато си поиска и не знам...
    Жилата са нови, накладките нови, сичко е 6 и пак има проблем.

  • #2
    Смажи метала където трябва с медна паста
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Доста гледах и не мога разбера къде точно опира и каква е точно причината за това. Със старите накладки не беше така, няма видими причини нито логични нито никакви...

      Comment


      • #4
        Почистихте ли супорта хубаво от ръжда и феродо? Новите накладки свободно ли се движеха в него?
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          да почистено е всичко, накладките влизат супер лесно, няма някакви деруги по диска или нещо необичайно

          Comment


          • #6
            маркуч
            точка

            Comment


            • #7
              kakво за маркуча...?

              Comment


              • #8
                А какви накладки сложи? Да не си натегнал много ръчната?
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  Според мен проблемът произтича от това, че при смяната на накладките буталото на спирачния апарат не е добре раздвижено и ако е имало и боклуци/наслоявания по него, сега с новите накладки мръсният участък от буталото е на нивото на уплътнението.
                  Поради това двежението на буталото е затруднено не се връща добре в изходно положение. Така в определен момент накладките остават в контакт с диска и свирят.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
                    kakво за маркуча...?

                    запушен спирачен маркуч.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря за мненията. Буталото както и противопрашната гумичка са като чисто нови. Буталото се движи екстра. лостчетата на апаратите за ръчната се връщат до крайно положение. Жилата са една идея хлабави и двете, сменял съм ги скоро и са проверени. Пълен парадокс до момента. На пръв поглед всичко е 6, но на практика има нещо криво. Продължавам да търся решение...
                      Взимам под внимание всякакви мнения...

                      П.С. Маркуч - не ми се вярва.
                      Last edited by VIHHRONNY; d.m.y г., 21:01.

                      Comment


                      • #12
                        значи БДЖ ще те преследва докато повярваш. по около 10лв са тия маркучи.
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Ще проверя. Благодаря.

                          Comment

                          Working...
                          X